måndag 31 augusti 2015

EN FIN HELG



Vi har haft en riktigt fin helg!

Bacillerna gav med sig väldigt fort, lite snuva och hosta sitter dock kvar. Jag är säker på att det beror på Fit-Line som jag dricker, jag blir inte så sjuk längre när jag får en infektion.Jag är på benen igen väldigt fort :)

Ridit en härlig tur med Gun och hennes fina häst.

Huset blir finare för vare vecka, jag har målat lite och Roffe spikar. Det blir så fint :)

Fullmåne har det också varit, Camilla hörde vargar yla till varandra i Lördagsnatt. Det är inte jättekul att ha dom inpå husknuten.

Jag hoppas ni alla haft en fin helg, tack för alla glada sms som ni skickar om min min sida :) :)

Nu en ny vecka och nya utmaningar!




1 kommentar:

  1. Ni har haft en fin helg :) föruton vargarna som ylade utanför husknuten. Inte roligt Eva, man är ju så rädd om hästarna. Jag skulle bli livrädd. Ha det bra! / Sofia

    SvaraRadera