torsdag 10 juli 2014

HUND FÖRSÄKRING I FOLKSAM



Många uppfödare får valp kullar nu och många skaffar sig en liten valp nu så här i semester tider :)

Glöm inte att försäkra er lilla vän, det bästa är att försäkra den lilla innan ni hämtar den från uppfödaren. Ni som har valp kullar tänk på att det är en trygghet för dig som är uppfödare att teckna en Dolda fel försäkring. Det räcker i hela tre år och inte är det en stor kostnad för er.

Nu har vi bättre produkter, bland annat en ny veterinär vård som är den bästa på marknaden. Jag är glad att jag jobbar för Folksam och kan erbjuda er den.

Nytt är också  om din uppfödare har en Dolda fel försäkring hos oss så får du tre månaders gratis försäkring på din valp.

OBS!!! För att det ska gälla så behöver jag ditt reg nummer eller chip nummer samt att din uppfödare måste skicka in deras nummer. Det går inte att försäkra via nätet om du vill ha den rabatten, utan ta kontakt med mig eller Kundservice

Nu önskar jag er alla en härlig dag, ta hand om varandra och era fyrbenta vänner nu i sommar värmen!

Eva
0583-63 114
070-688 24 72
eva.gruner@folksam.se

Kundservice
0771-950 950

3 kommentarer:

  1. Hej Eva, vilken fin sida du har. Jag får snart valpar ringer dig då , vill gärna ha Dolda fel försäkring på dom små. Roligt att kunna bidra med tre månader försäkring till mina valpköpare som jag är väldigt noga med att välja.. Ha en skön sommar. MVH Madelene Karlossn

    SvaraRadera
  2. Hej Madelene! Roligt att ni ska få smått i familjen. Ja vi har jätte bra produkter nu som är roligt att berätta om, vill du veta mer så hör av dig. Annars hörs vi när det är dax att teckna en dolda fel försäkring. Jag vet att du är noga med vem som köper dina små älsklingar :) Ha nu en lång skön sommar .Eva

    SvaraRadera
  3. Mycker bra försäkringar, jag har ju flera stycken hos dig Eva. Är riktigt nöjd. Tack för att du alltid hjälper till :) Karin

    SvaraRadera