söndag 8 juni 2014

NUMMRET HAR UPPHÖRT



SÅ ÄR DET INTE!!!!

Telia har problem, och då få vi det med, väldiga problem. Vi har ingen telefon på grund av att telia inte kan leverera den tjänster som vi betalar för! Inte heller datorn fungerar som den ska.

Jag är ledsen :( hoppas alla mina kunder har överseende med att inte telefonem fungerar, men förhoppningsvis så kan telia fixa problemet på Torsdag. Tråkigt när man ringer felanmälan och bara kopplas vidare till olika personer som inte kan göra något åt problemet, en del är inte varken trevliga eller hjälpsamma.

I Fredags pratade jag med 7 stycken som inte kunde göra ett skit !!!

Jag hoppas ni kan nå mig på mobilen 070 688 24 72 lämna meddelande om jag inte svarar så ringer jag upp så fort jag har möjlighet.

Nu något som är roligare

Minos har sommarlov :)

Jessica mätte mankhöjden på honom innan resan till 177 och vikten var 750 kg, det är inte någon liten kille hon har. Det är tur att han är så otroligt snäll, denna fantastiska kille.

Minos vår lilla kille har åkt på sommarlov, han är otroligt duktig. Han bara går in i transporten och står alldeles stilla hela resan. Denna gång bar det av till Madeleine och hennes familj och deras fyrbenta vänner. Fantastiska hagar och kompisar att busa med. Vi får se hur länge han får sommarlov, jag tror att saknaden blir stor efter honom. Det ska bli roligt när han kommer hem igen och vi kan börja med körningen igen. Men han kommer få en härlig tid hos dom nya kompisarna.

Jag är säker på att du får en riktigt härlig sommar du fina Minos, äta grön gräs, leka och busa hela dagarna.




Algot och Lystar få ha det gott här hemma i våra fina hagar :)  dom är inte så leksugna längre, det gröna gräset är deras stora favorit.





Livet med våra fyrbenta vänner är gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar