söndag 11 augusti 2013

FIT-LINE

Nu är vi 12 000 som andvänder den nyttiga och goda drinken. Den finns i 40 länder, och jag är säker på att fler kommer dricka den inom kort. Man får mycket bättre motstånd kraft, i mitt fall är det väldigt bra eftersom våra barnbarn är mycket hos oss och tar med sig dais basiller. Jag har blivit så mycket bättre i mina sjuka muskler, har inte lika ont,orkar mer sover bättre och blir då såklart mycket piggare. Nu har i möjligheten att lyssna på Hege som kommer att hålla en föreläsning om Fit-Line, mycket spännande!!! 14 AUGUSTI I ÖREBRO KLOCKAN 18,30 Jag kommer att vara där om ni skulle vilja komma, hör av er senast Måndag så jag kan anmäla hur många vi blir. Nu finns även en sport katalog att låna, den ger er möjligheten att läsa om produktens fantastiska resultat på de som sportar mycket.Värt att pröva ;) Varmt välkomna ingen köptvång inte heller någon intredes avgift!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar