torsdag 13 december 2012

TÄNK EN TANKE PÅ DE SOM INTE HAR TAK ÖVER HUVUDET NU NÄR DET ÄR SOM KALLAST

God morgon!

Nu hoppas jag att denna dag blir bra!!!!
Igår gick vår vattenpump sönder suck, Det blir att åka och hämta vatten i Askersund hos min särmor. Tur att man kan åka dit och duscha och fylla dunkarna. Det går ju åt lite när tre hästar ska ha.Vi hoppas nu att vi får igång den nya pumpen till julafton för våra planer är att vi skulle samlas på Ekeberg som vanligt. Jag håller tummarna tjejer ;) pappa och jag ska göra allt för att vi ska få igång den. Men det viktigaste är att vi får vara tillsammans eller hur?
Det är först när man är utan vatten som man märker att det är en livsviktigt. Tänk vad bra vi har det, ja inte alla.

Om ni har en slant över tänk på de stackare som är bostads lösa, skänk en slant till stads missionen. Det kanske kan ge någon lite mat och tak över huvudet någon natt.

                                                 Jag ska bidra, det lovar jag.

1 kommentar:

  1. Ja vi har verkligen varandra, det viktiga är att vi kan ses. Kärlek från mig!

    SvaraRadera