måndag 8 oktober 2012

CELLENERGI

Vetenskapliga studier visar att mat så som frukt, grönsaker inte längre innehåller lika mycket vitaminer som för 15 år sedan det är en väldig skillnad.
Fit-Line hjälper till att bygga upp cellenergin, våra celler behöver exakt de vitaminer som fit-Linen innehåller för att producera energi.

Närings brister av olika slag kan undvikas och vårt imunförsvar förbättras.

Hjärta, blodcirkulation, koncentrations förmågan förbättras och åldrings processen fördröjs avsevärt.

Den ger även hår, naglar och hy bättre egenskaper.

Därför rekommenderar jag den goda energi drinken, om ni vill veta mer så hör av er så berättar jag mer.

1 kommentar:

  1. Hej Eva!

    Vill bara tacka för all hjälp, fit line har hjälpt mig på ett sätt som jag ej trodde va möjligt. Att jag skulle få må så här bra är helt fantstiskt.

    Tusen tusen tack!

    Bästa hälsningar Sara

    SvaraRadera