onsdag 22 augusti 2012

MÄLARN RUNT

Lördagen den 18 Augusti åkte vi Mälarn runt igen på vår mc.

Vi klarade oss från regn och fick till och med se solen fler gånger under turen ;) det var 13 året som Roffe åkte, jag har missat några gånger för att jag har haft så ont i mina leder och muskler ja i hela kroppen, men i år gick det bra tack vare Fit-Line cellenergi min goda drink som jag tar varje dag. Den gör så att jag får ett liv med livs kvallite. Min familj är överlycklig att dom fått en mamma som orkar ta sig upp ur sägen på morgonen och orkar både jobba och göra det jag brinner för, vara tillsammans med familjen, vänner och våra fina djur.

Träffade våra bästa vänner Eva och Beppe som hände med för andra gången jätte roligt ;)

Camilla Max och Moa var hemma och så till att djuren hade det bra, tack Camilla för att ni ville vara hos oss så vi kunde få en semesterdag till ;)

Aldrig förr har vi sett någon som kört dåraktigt men i år vill jag säga
SKÄRP ER NI MC FÖRARE SOM KÖR SOM DÅRAR!!!

Det är väldigt tråkigt när det inte går lugnt och säkert till, det har varit en höjdpunkt att se fram mot att åka varje sommar, kändes inte så bra i år. Synd om alla som jobbat så hårt för att det ska fungera med så många hoj åkare på en gång.

Hoppas ni förare som kör så illa vuxit till er till nästa sommar så vi får uppleva att åka med glädje igen.



2 kommentarer:

  1. Ja mamma, jag är så glad att du orkar så mycket idag efter att du började med fitline. Du är en helt ny mamma! älskar dig, massa puss

    SvaraRadera
  2. Ja jag är överlycklig att du orkar mera idag av fit line och att du får må lite bättre. Jag kommer gärna förbi så ni kan komma på semester ibland. Det behöver vi alla :) jag hade ju semester när jag var hos er och barnen var så nöjda.
    Ses snart igen, älskar dig :)

    SvaraRadera